De klant.
Ik moest weer naar Hannover toe. Weer een zaakje afsluiten en weer naar een hotel toe. Ik reis veel, zeker 3 weken per maand en woon bijna alleen maar in hotels. Deze keer was het hotel op het terrein van de Messe daar, dus ik hoefde niet eens de stad in, wat een klus is vanwege de.......

Categorie amateurs
Lekker sexen in hotelkamer.
Gearmd komen we aan op de hotelkamer. Als de deur achter ons dicht valt draai ik je naar me toe en geef ik je zachtjes wat kusjes op je mond en wangetjes. Terwijl ik je zachtjes aai voel ik dat je je tongetje begint te gebruiken bij het zoenen. Gretig beantwoord ik je initiatief en.......

Seks met een onbekende.
Ik kom uit mijn bed, wrijf de slaap uit mijn ogen, zet het koffiezetapparaat aan en loop naar de voordeur om mijn krantje te pakken. Op de mat ligt niet alleen mijn krant maar ook een brief in een rode envelopje. Ik herken het handschrift niet dus ben benieuwt wat dat kan zijn. Ik.......

Doorkijkbloesjes.
Ik voel me toch wel erg naakt hoor met dat ding. Iedereen kijkt naar me Ge." Mijn man drukte mijn arm en zei: "Stel je niet aan, op het strand lig je toch ook topless? Zullen we aan de overkant gaan lopen? Er liggen er nog genoeg op het strand, dan val je niet zo op." Met levensgevaar.......

Categorie amateurs
Gepijpt door mijn lerares duits.
De school was weer opnieuw begonnen en er waren weer een paar nieuwe leraren en leraressen bijgekomen. We hadden Duits en daar hadden we een nieuwe lerares voor die zag er heel goed uit ze had blond haar een stevige kont en grote en mooi gevormde borsten. Op een dag had ik bijles.......

Categorie amateurs
Bloedgeile ontmoeting via blind date.
Via e-mail hadden we afgesproken in een klein afgelegen hotelletje midden tussen de bossen. Ik kwam het restaurant binnen en zag haar direct zitten aan het raam. Een blonde sexy vrouw van een dertig jaar,recht vooruit staande borsten die haar bloesje wellustig deden opbollen. Ik kreeg.......

De jonge dokter.
Gisteren was ik op mijn werk bezig met een patiėnt toen ik opeens werd aangesproken door een jonge co-assistente, ze vroeg aan mij enkele zaken die betrekking had op een van mijn patiėnten. Ik vond het niet zo verstandig om dit te bespreken waar de andere patiėnten het konden horen.......

Katholiek meisje.
sMorgens kwam ze de klas binnen en het enige wat ik aan haar kon zien was dat ze moeite had om rustig op haar billen te zitten. Al snel legde ze haar armen voor zich op tafel, steunde daar op zodat haar achterwerk wat los kwam van haar stoel. Ze keek me niet aan, ook niet langs me.......

Rijles deel 2.
Drie maanden later was ik Sandra bijna vergeten. Door ziekte van een leerling had in onverwacht enkel uren vrij. Mijn echtgenote moest nog wel enkele uren werken. Omdat ik toch niets om handen had, reed ik langs het hotel. Je weet wel, waar Sandra en ik een afspraak hadden. Niet dat.......

Categorie amateurs
Het leven van Laurens en Ruudje.
Laurens sloft door de winkelstraat; het was bijna dertig graden. Plotseling wordt zijn aandacht getrokken door een bijzonder aantrekkelijke jongedame, die het warenhuis verlaat en de straat aftippelt. Hij versnelt zijn pas en verlekkert zich op het mooie heupwiegende figuurtje, dat.......

Het ontslag feestje.
Laten we het gaan vieren. Vol verbazing keek ik Thomas aan. Wij waren beiden net ontslagen bij het tijdschrift "de Wereld". Voor het eerst, sinds ik zes jaar geleden naar Amsterdam was gekomen, werd ik geconfronteerd met het vooruitzicht zonder geld en zonder baan te zijn. En Thomas.......

Categorie amateurs
De droom die werkelijkheid werd.
Ik woon nu zo'n anderhalf jaar in mijn nieuwe appartement. Het is een schitterend gebouw en er wonen voornamelijk mensen tussen de 25 en 40 jaar. Dat is toch een van de vereisten als je (mijn leeftijd is 27) op zoek gaat naar een nieuw onderkomen. Na enkele dagen begon ik een beetje.......

Categorie amateurs
Een boodschappendag met geile gevolgen.
Op een doordeweekse dag was ik boodschappen aan het doen in de stad.Toen ik na het drinken van mijn kopje koffie wilde opstaan, knalde ik met een vaart tegen een man aan, waardoor mijn pakjes op de grond vielen. Eigenlijk was ik een beetje kwaad, hoewel die man er niets aan.......

Categorie amateurs
Sex met de vrouw van de baas.
Afgelopen vakantie heb ik een weekje doorgewerkt, zodat de laatste klusjes voor de bouwvak vakantie klaarwaren. op een avond was ik in werkplaats bezig toen patricia voor mijn stond en vroeg of ik binnen koffie kwam drinken, ze was allen want haar man was een avondje weg. das goed.......

Nachttrein.
Het was bijna middernacht en het kleine stationnetje was bijna ver- laten. Geen wonder, de laatste trein uit Groningen zou binnen een kwartier vertrekken en de meeste mensen reizen liever overdag dan 's nachts. ik zocht een plaatsje in een lege coupe zette mijn koffer in het bagage.......